UCM wordt Camille met Minale Design Strategy

Voor ouders van kinderen die geboren worden na 1 januari 2019 gaat er in Wallonië begin volgend jaar een nieuw kinderbijslagsysteem van kracht. Iedere familie kan dan weer kiezen voor zijn eigen kinderbijslagfonds. Omdat UCM het verschil wil maken en een doordacht merk wil zijn, liet het het Waalse kinderbijslagfonds zich vergezellen door Minale Design Strategy. Het bureau werkte voor UCM aan een nieuwe identiteit: Camille, ‘de bondgenoot van je familie.’
Om Camille tot leven te wekken, vertrouwde Minale Design Strategy op een dynamisch identiteitssysteem. Camille heeft dus geen geslacht en werd niet belichaamd, maar drukt zich uit in beeldtaal. De eigentijdse en minimalistische identiteit van Camille staat voor een speelse spraak. De kleur blauw en de bijhorende emoji’s moeten de nieuwe identiteit bekrachtigen. Het doel is duidelijk en precies: de families begeleiden in hun project van het leven.
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]